»V njem so figure bolj ali manj zabrisane silhuete, postavljene v prostor iz megličastih barvnih pik in črtic, ki se ponekod sestavijo v prepoznavne elemente krajine, kot so stanovanjski bloki ali drevesa, drugod v fantastične mrežaste strukture ali vesoljska plovila.«
»Na njej Weinberger predstavlja dela, 'v katerih le še tu in tam najdemo podobo iz stvarnega življenja; prostore z nenavadnim rastjem, zgoščenim ozračjem in žarečo svetlobo naseljujejo figure v skafandrih, ki jim ne vidimo obraza, zaposlene z opravki, ki jim ne vemo namena'.«
»Četudi se je morda kdaj tako zazdelo, njegova dela nikoli niso bila fikcija, navdahnjena z apokaliptičnimi scenariji znanstvene fantastike, ampak odslikava realnosti, tlečega stanja sveta, ki je v medijsko vsakdanjost pronical skozi špranje med spektaklom in komercializacijo pogleda ter virtualnimi in fizičnimi svetovi.«
»Od tod slike s temi strukturami, Terrarium, Plantasia...«
»Taka okolja sem poimenoval Neoantromi, torej neo– nov, antrom– umetni ekosistem, se pravi, novi umetni ekosistemi.«
»še do nedavnega delovale kot znanstvena fantastika svetovne katastrofe, ki pa je danes postala realnost«
»Tu vidim nadaljevanje procesa z gradnjo terarijev ter herbarijev za proizvodnjo hrane in raznih megastruktur kot mikrobivalna okolja človeka.«
»Sprehodi in poslušanje okolice v izpraznjenih prostorih, ki so postali tako blizu, je zame nekakšna tolažba za ta čas«
»Herman Pivk vztrajno razvija prepoznaven slog, potopljen v monokromne naplavine nedoločljivega časa, ki je toliko včerajšnji, kolikor je današnji.«
»Bistvo svoje fotografije vidi šele v temnici.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju